Beste klant / relatie,
Bij Autoschadeherstel Midden Nederland B.V. volgen we de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet. Ons belangrijkste uitgangspunt is dat we bij alles wat we doen, uitgaan van de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Concreet betekent dit het volgende:
- Wij zullen het fysieke contact met onze klanten tot een minimum beperken.
- Dit betekent dat onze medewerkers de komende tijd alleen het noodzakelijke klantencontact zullen hebben met in achtneming van een persoonlijke afstand van minimaal 1,5 meter aan balie en in de werkplaats.
- Balies, koffieautomaten en deurklinken worden extra gereinigd om het risico op besmetting te minimaliseren. Ook zullen onze medewerkerso.a. het stuur, de versnellingspook en de handvatten extra reinigen voor en na een bezoek in de werkplaats.
- Vanzelfsprekend zullen wij zoveel mogelijk digitaal of telefonisch contact onderhouden.
- Indien u een factuur wenst te betalen in onze vestiging, willen wij u vragen dit te doen middels bankpas of contactloze betaling.
- Bij schadeherstelkunt u gebruikmaken van onze gratis haal-en brengservice.
- Bent u verkouden, heeft u een keelpijn of koorts? Dan verzoeken wij u niet naar ons bedrijf te komen.
- Wij zijn open volgens de normale openingstijden. Mochten afspraken niet door kunnen gaan dan laten wij u dat tijdig weten via mail of telefoon.
Neem telefonisch of via het formulier contact op voor het maken van een afspraak.
Wij danken u voor uw begrip.
Team Autoschade Herstel Midden Nederland B.V.